Panfueppel -







Tävling



okej, nu kör vi igång tävlingen!
denna vecka skall man skriva en kort ramsa som handlar om vad som hällst i panfu.
den får såklart vara ganska kort och det behöver inte rimma.
man skall skicka in sin ramsa före nu på söndag 00:00 (den 8de)
sen väljer jag ut några ramsor och publiserar dem på bloggen, så man får rösta på vilken man tycker är bäst. detta kommer det mer information om i inlägget där ramsorna publiseras.
vinnaren får sin bild och eventuell länk till sin blogg i min meny en heel vecka + att man får vara med i en interju.

regler
• man får bara skriva en ramsa per panda (kom ihåg att jag har moderarad blogg och ramsorna kommer inte att synnas under kommenarer innan jag godkänt dem)
• man måste komma på ramsan själv

för att delta
för att delta måste du först komma på en ramsa, som du sedan skriver i en kommentar i detta inlägg.
har du en blogg vill jag att du skriver i ett inlägg om att jag har en tävling och inlägget skall  även innehålla en länk hit till min blogg. och om du vill får du mer än gärna kopiera bilden högst upp i inlägget till din blogg.
har du ingen blogg får du springa runt på panfu och ropa att jag, eppelskrutt, har en tävling på min blogg (panfueppel.blogg.se  ja, man kan skriva det i panfuchatten) och att så många som möjligt skall delta. :)


LYCKA TILL :)


Det går inte att delta längre.

Kommentarer
Postat av: Ellen199

Ps får man göra 2 ramsor? jag kom på en till! kramar Ellen199!!!!

2010-08-06 @ 15:04:24
URL: http://jacksparrowager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback