Panfueppel -







Nyårsträffen


Några av de underbara som kunde komma ♥

Hej på er allihopa!
Hade nyss min lilla nyårsträff. (var inte ledsen om du missade den, jag kommer ha en större träff på söndag den 2:a)
På bilden är bara några av de som kom.
Lawiny, Rebecca10, Josefinpanfu, Pandaking8, Mollymo & Astro. :)  Tack så mycket för ni kunde komma, o tack så mycket för alla fina ord ni sa! ♥ :)
Ni måste säga till om jag glömt nån! (mitt minne är int det bästa ;P) Skulle va lite pinsamt.. :s
Jag hade iallafall jätteroligt! :)

Snart kommer ett inlägg som ni troligen väntat på.
Jag har nämligen fixat en nyårsdesign gratis att kopiera som kommer komma upp på bloggen om en stund! :D Kul va?
Skall fixa det sista, men snart kommer den! :D
Hehe, hejdå tills dess! ♥


(Tack för att jag får ha så himla underbara läsare som ni är!! Ni äger, vet ni det? ♥ ♥)

Kommentarer
Postat av: Rebecca10

Aa, men klurade ut det innan dusa det åt mig. :)

2010-12-31 @ 19:26:11
URL: http://rebeccatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback