Panfueppel -







Sanningens minut


[Detta är rätt viktigt, så.. Ja, läs det helt enkelt]

Hejsan alla söta pandor! ♥
Ni kanske har märkt att det har varit gläst med inlägg den sista tiden... Och sanningen måste fram.
Jag har tappat gnistan, har inga ideer om bloggen och bloggandet och jag känner mej inte så behövd.
När jag började blogga i sommras så fanns det inte så jättemånga panfubloggar, några men inte alls lika många som nu.
Då var jag en av de få som bloggade och uppdaterade om panfus nyheter och allt sånt.. Nu finns det enmassa bra och fina panfubloggar och jag känner mej inte behövd längre. Det finns ju så många andra att välja på!
Min statistik har sjunkit, och kommentarerna har aldrig varit färre. Detta beror säkert på mitt halvlata bloggande, men iallafall.

Jag trodde aldrig jag skulle få säga det, men nu måste jag göra det med sorg i hela mej:
Jag funderar på att skuta, att lägga ner bloggen helt. Inte uppdatera, inget. Och det är inget jag säger bara sådär, jag vill inte sluta. Men jag känner en sån press på alla designer jag borde laga och alla inlägg jag borde skriva. :(
Är inte säker, men det är såhär nu..

Jag vet inte vad ni tycker, eller vad ni känner när ni läser detta... Men jag har ingen ork mera, jag älskar att blogga och skriva och jag har fått lyckan att fått de bästa läsarna i världen - er!
Men ändå... All press och allt som borde göras, jag bara orkar inte.

Kommentera gärna och säg vad ni tycker och vad jag skall göra för att fixa dehär.
För jag vill verkligen inte sluta, bara få tillbaka gnistan och inspirationen för denhär bloggen...

//En liten sorgsen Eppelskrutt. ♥

Kommentarer
Postat av: jonteholgersson

Sluat inte jag kommer dö då.

:):):) SLUTA EJ.

Hjedå//En lessen jonte

2011-03-14 @ 19:58:10
URL: http://panfukillen.bloggplatsen.se
Postat av: Pomia

Men din blogg är ju en av dom bästa, bästa bloggarna! :(

Jag kommer att sakna dig och din blogg :(

och din snygga design.



Sluta inte...



/En sorgsen Pomis :(

2011-03-14 @ 20:17:46
URL: http://lillepomis.blogg.se/
Postat av: Pandan_01

Nejnejnej!!!

Lägg inte ner bloggen!!

Älskar din blogg, okej jag brukar inte kommentera och sånt men ändå!!

SNÄLLA, SLUTA IN DU ÄR MIN FÖREBILD, IDOL OCH KÄRLEK!

I LOVE YOU SLUTA INTE <3

/ Sorgsen Pandan_01

2011-03-14 @ 20:28:41
URL: http://pandansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: pandaking8

2011-03-15 @ 07:12:47
Postat av: hirry

http://nykilspanfublogg.bloggplatsen.se/2011/03/15/4854023-contest-inspired-by-anzy/#kommentarer



Tävling på min blogg!

2011-03-15 @ 07:57:09
URL: http://nykilspanfublogg.bloggplatsen.se/
Postat av: Josefin

Nej eppel.

Jag läser din blogg varje dag :(

Jag är ledsen att jag inte gör många kommentarer D:

Jag ÄLSKAR dig och din blogg ♥

Du eppelskrutt är allt i mitt liv jag begär :'(

Om du inte fanns skulle jag inte ens vara en smula:(

Du är den extra bit som saknas i mitt pussel.

Du har allt för mej som ska se hur ditt hjärta fylls av ideer från varje dag ♥

Du får inte krossa dina läsares hjärtan -♥->

Du är det enda jag behöver för att leva, min enda blogg <3 ♥

:(

♥Så snälla, gör mej inte besviken LOVE YOU EPPEL♥

2011-03-15 @ 07:59:51
URL: http://jossanxd.blogg.se/
Postat av: lizzie_123

Lägg inte ner bloggen,Eppel!

Jag läser din blogg varanann dag för att se om det är nåt nytt!

Eppel,du kan försöka blogga två dar i veckan?!

Kanske extra mycket på lördagarna?!

Exempel, blogga på måndag onsdag och lördag!

Designerna kan du göra varanann månad,vi står ut!

det finns andra panfudesigner någonananstans!

Men dina blir alltid finast..

Hoppas jag hjälpte...

Hejdå.

2011-03-15 @ 13:46:11
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: Rebecca10

Det är helt upp til dig vad du gör, jag får ofta den känslan, och tycker att en vardagsblogg skulle vara bättre. :( Jag skulle kunna säga att jag vill att du inte ska sluta, men det blir inte bra så. Det är ditt beslut vad du gör, och så blir det dessutom bäst.



Fundera på saken så kommer du nog på något.



Kram,

Rebecca10

2011-03-15 @ 14:39:31
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEEEEEEEJ! SLUTA ABSOLUT INTE! Du kan värkligen inte göra det.....!!!! mmmmamasdnwehngrh NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! GÖR DET INTE! GÖR DET INTE GÖR DET INTE GÖR DET.....inte...!

2011-03-21 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback