Panfueppel -







Träffen





Tå bilder från träffen. Jag tog inte så många men det är ju inte det som räknas!
Alla är inte med på bilderna ens, men Rebecca 10 har några från stranden. ;)
Vi var rätt många på träffen och det var ju jätteroligt! :D
Vi lekte och pratade och alla var så snälla ♥ Det är ni som gör att man orkar blogga, tack för att ni är så grymt underbara! :)
Somsagt var et jättekul, och om det var nån som inte kunde komma och missade allt: var inte orlolig det kommer flera träffar! :)
Tack för en superkul träff allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: Wilma ♥

kan du inte skriva omnot som du vill och kanse ett panfu foto album med massa bilder från panfu och andra bra sidor men du får inte lägga ner bloggen låva det ♥

2011-03-15 @ 19:40:37
URL: http://djurgirl.bloggplatsen.se
Postat av: eliazcool

Hej:(

Det är jag eliaz, jag vill inte att du lägger ner bloggen!

Jag menar att din blogg är ju hur bra som hälst!

Så du får ite lägga ner bloggen!



//eliazcoool:(

2011-04-03 @ 16:37:38
URL: http://pandabest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback