Panfueppel -







Hur man laddar upp en header



Detta gäller för alla mallar utom "Flower", "Anchor" och "Artur". Det kan hända att det inte finns url( ) färdigt i stilmallen, med då är det bara att skriva in. (Och headern sysn inte om det står transparent vilket betyder genomskinlig)
Anchor och Artur förstår jag mej inte på, dem är jättesvåra grundmallar! Så jag rekomenderar att inte ta nån av dem om ni skall göra en design.

Om du använder mallen "Flower" därimot skall du göra såhär:
Ladda upp din header som jag visat ovan och kopiera webbadressen. Gå in på Design och Redigera stilmall och sök upp detta

Det som är markerat med rött skall du byta ut mot din bilds webbadress. Alltså, ta bort det som står där och lägg in din headers webbadress istellet. Klart!

Så nu vet ni det! :)
Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Tuatua

Jag försökte och headern kom inte fram istället stog det bara "Panfuland - Sh123 & Tuatua´s Panfublogg!"

2010-11-05 @ 19:29:31
Postat av: Eppelskrutt

Jag vet inte vad som är fel, detta funkar nämligen för mej..

Se till att "Url(http://bildenslänk.blogg.se)" är med. Om det inte funkar så vet jag inte vad du gjort, men jag kan kanske gå in och titta på bloggen om jag får det att funka? :)

2010-11-05 @ 22:06:11
URL: http://panfueppel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback