Panfueppel -







Svar på tal



Svar: Enligt mig gör man inte på något speciellt sätt. Man går in på bloggen tar Design och sen ändrar man koderna i stilmall och kodmall. Det kräver övning, men när man experiemetrerat vad olika koder gör så förstår man hur man skall göra en design.
Det är alltså bara att öva, öva öva och våga låta sig göra fel. :)





Svar: Det är mose over bilder. Det är faktist första gången jag använder mig av såna, och det är rätt svårt.
Det hela går ut på att man har 2 stycken bilder som är lite olika. och när man sätter musen över den första bilden så är det den andra bilden som syns. Det är ganska svårt att förklara vad det är, och ännu svårare hur man gör en.
Googla på mose over bild så kommer det upp guider hur man gör. Jag känner att jag inte kommer att kunna förklara det så bra som de gör. ;)

Kommentarer
Postat av: Anzy

Det där med mouseover bilder var intressant! Men det står inget på google om hur man får dom i menyn :( Vet du? :) eller hu lärde du dig? Kan du länka sidan du lärde dig ifrån? Kanske kommentera den på min blogg! Snälla :)

2011-04-15 @ 22:51:34
URL: http://anzylanzy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback