Panfueppel -







Bloggpaus



Hejsan på er allihopa!
Det var ett tag sen, jag hoppas att ni har haft det bra! :)

Själv är jag lite stressad. Jag vet inte alls hur jag skall göra dehär med bloggen. Jag tog vatten över huvudet och fortsatte blogga, men ja känner att jag inte har nån ork eller lust. :s
Jag får så mycket kommentarer och chatt "inlägg" om att jag skall göra mer designer, att jag skall måla och rita och hitta på enmassa saker. Allt detta på en och samma gång.
Och jag blir ju glad när ni gillar det jag gör och bara vill ha mer, men det funkar inte så. Det är svårt att göra designer och det kräver massor med tid och jobb. Samma sak med teckningar och berättelser.

Grejen är att min fantasi och inspiration inte räcker till. Jag gör så mycket saker "i verkligheten" så jag har inte hur mycket som hällst att lägga på designer och så. Och så orkar man inte sitta framför datorn en hel dag, vilket man måste när man gör bla designer.

Med detta försöker jag säga att jag måste få varva ner. Ta en paus och fundera ut vad jag skall fylla bloggen med. För jag vet att det blir jättekonstigt om alla designer bara skulle sluta finnas.
Så, jag tar en paus från bloggen jag slutar inte men tar en behövd paus. :)

-     -     -     -     -     -     -     -     -     -     -     -     -     -     -     -     -

Men såklart kommer jag inte lämna er helt utan sysselsättning! :)
Medans jag är borta kommer det pågå en tävling här på bloggen, och det är ingen liten tävling inte! Nej nej.
Man kan vinna en helt egen design till sin blogg, har man inte det fixar jag en cool bild. ;)

Tävlingen går ut på att skriva en kort berättelse, en dikt eller göra en bild. Temat är VÄNNSKAP och SOMMAR.
Alltså; gör en kort berättelse, dikt eller bild med temat vännskap och sommar.
Man får skicka in hur många bidrag man vill endera som en kommentar eller till min mail [email protected]

När jag kommer tillbaka lägger jag ut alla bidrag i ett (eller flera, lite beroende på hur många som skickar in) inlägg och så får man rösta på sin favorit.
Vinnaren får en helt egen design till sin blogg, eller en cool bild att skryta med. :D
De som kommer på andra och tredje plats får ochså en liten vinst, men de är en överaskning!
Så vad väntar ni på? Börja skicka in!!! :D


Ha det så bra, så hörs vi snart! :) Jag är nig inte borta så länge.
Puss hej sötnosar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback