Panfueppel -







De sista orden...

 

Hej på er allihopa! :)
Som ni alla kanske märkt står bloggen vääldigt vääldigt stilla! Och skall jag vara ärlig så har det varit rätt skönt att inte behöva oroa sig för uppdateringen.
Jag kommer alltså lägga panfu och bloggen åt sidan. Det har varit jätteroligt att blogga, ni har varit världens bästa läsare! VÄRLDENS BÄSTA!! ♥

Men nu är det tid att avsluta alltihopa. Såsom varje bok har sitt sista kapitel, har också en blogg sitt sista inlägg. Och jag vet att det inte är så kul, men livet slutar inte här! Bloggen kanske slutar, och ni kanske inte ser mig på panfu mera, men livet fortsätter. Allt fortsätter! :)

Jag tackar er underbara pandor för en underbar bloggtid! Det har verkligen varit underbart, roligt och lärorikt.
Tack tack tack, för allt jag fått vara med om!
Jag låter bloggen vara kvar, så ni kan kika in. Men det kommer inga flera inlägg.

Med detta sagt så avslutar jag inlägget, bloggandet, allt.
Tack för en underbar tid!
Puss hej, ha det bra allihopa! ♥

// Eppelskrutt

Kommentarer
Postat av: chickago

NEEEEEEEEEEJ! DU FÅR INTE SLUTA! http://jjuliiiiaa.blogg.se/images/2010/sad-smiley_76822467_112605084.png

2011-05-30 @ 16:14:15
URL: http://ww.chickagopanda.blogg.se/
Postat av: vickandanne

Du FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅr inte sluta din blogg är bättre en kissies eller någon annans du, du jag har följt din blogg sen jag blev medlem på panfu och jag har lärt mig så mycket av dig, det till och med tack vare dig jag har en blogg och att bloggen över huvud taget är fin!!! Sluta inte blogga, gör det bara inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-31 @ 20:13:40
URL: http://panfumedmera.blogg.se/
Postat av: Elin, Elon00

...."De Sista Orden"....



Jag kan höra det i mitt huvud, om och om igen.

De sista orden, de sista orden, de sista orden!



Jag trodde aldrig det kunde vara så svårt att ta farväl...



Du har rätt, precis som böcker har sitt sista kapitel, har bloggar sitt sista inlägg... men den här gången längtar jag inte efter ett slut...



Om det inte är ett lyckligt slut...ett lyckligt slut...ja, då är det helt enkelt lika bra att stänga igen boken...



Men Eppelskutt, det är ditt val.



Jag vill inte lämna dig som en svikare, som en klagare.



Jag vill lämna dig som en vän.



Innan jag tar farväl vill jag tacka.

Tacka för allt!



Att läsa din blogg har varit helt underbart!

Alla inlägg du skriver är så spännande, roliga och lärorika.



Men, med de här orden sagt lämnar jag dig med stolthet, tacksamhet och glädje!



Du är mer än vad du tror, du har det där lilla extra, som inte alla andra har!



Även om du lämnar mig från både panfu och bloggen, så kan du aldrig suddas bort från min hjärna, från mitt hjärna!



Kanske kommer vi ses någon gång igen.

Kanske på panfu, eller någon annan hemsida.

Kanske på min blogg, kanske på din blogg.

Kanske bestämmer du dig för en ny blogg.



Tack, Eppelskrutt, tack för allt!



Kram

//Elin, Elon00 <3

2011-06-01 @ 20:36:51
URL: http://smilelin.blogg.se/
Postat av: pop_fia

NNNNNNeeeeeeejjjjj.Du får inte sluta.Vad ska jag läsa för blogg :(.Var ska jag ta vägen :(

Snälla.Det här är verre en när Ebla slutade blogga.Snälla hjälp mig att hitta mitt nya hem

2011-06-02 @ 09:21:28
URL: http://mspbestfriends.blogg.sse
Postat av: siike

Du minns SÄKERT nt mig, (siik som jag kallades då) men jag saknar dig såeeee mkt! jag hoppas att vi ses igen! Men TACK för alla blogg inlägg, alla dina stunder, alla dina panfu träffar! Tack för allt! Det var UNDERBART att läsa om! Jag läste ju till och med din och nooti`s blogg! Saknar dig STOOOOOOOOOOOOOORT!

2011-06-05 @ 20:54:44
Postat av: Nissas

Du Får Inte Sluta Jag Har Lärt Mig Massor Av Dig Typ Som Hur Man Kan Gå På väggarna I Skönhetssalongen. Tack För Allt Du Har Gjort För Oss Pandor Vi Tackar Dig Stort!

Mvh//Nissas

2011-07-01 @ 11:35:51
URL: http://nissasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback