Panfueppel -







Dumma dumma mej!

jag har varit så grymt dålig på att uppdatera nu på sistone! :( jag är verkligen lessen för det och önskar att det inte var så. men det kan hända att jag har lite bloggtorka, känns som att jag inte har ngt att skriva om! det är jättejobbigt! :(
jag vill ju att bloggen skall uppdateras oftare, men just nu bara går det inte.
måste försöka få igån en tävling också, dumma dumma mej att ja inte hunnit!! gaaah.
men ja skall fixa det, de ska ja! ja har nog en ide också.. :) försöker få upp den ikväll!
har varit mycket de senaste dagarna. bröllop, kompisar, stads resor osv osv. och sen på fredag - söndag skall ja bort.
ja tänkte att nooti skulle få gästblogga, men hon skulle också bort tror ja :/ föresten har vi startat en blogg tillsamans :) den heter http://nooteskrutt.blogg.se och det har varit mkt med design mm. men nu tror ja det börjar rulla på så småning om.
jag vet att det är några av er som frågat om ja ville göra en gemensamm blogg, men då känndes det inte rätt. dessutom känner jag ju nooti i riktiga världen och vi kan snacka då och då vad vi skall fixa på bloggen och så. det är så mycket enklare än att bestämma en tid på en chatt som ändå inte passar och... ja. :/
men nu måste ja fixa tävlingen kolla gärna in på vår blogg :) designen har vi fixat gemensamt ifall ni undrar, tycker den blev riktigt bra!
aja, nu ska ja fixa en tävling! :)
ha re bra <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback