Panfueppel -







Fy bubblan

Är det något ja hatar så är det när folk skriver elaka saker i andras chattar!
Fy bubblan va ja hatar det! Är så himla glad att det inte varit här i min chatt. Men jag har sett andra ställen som råkat ut för detta.
Ett ställe är min & Nootis gemensamma blogg, där nån (ja, vi vet vem!) påstod att denne var Nooti och sa enmassa elaka och konstiga saker. :( Jag och Nooti blev såklart jätteledsna för detta! Medelandena har raderats och förhoppningsvis kommer vi aldrig få se sådan mera!
Jag har även sett liknande handling på en annan chatt som tillhör en person som står mej vääldigt nära. En person sa att denne var chatt ägaren och skrev dumma och elaka saker. >:( Tror att det var samma person...
Ja blir såå arg på sånhär!! Åååh vad ja hatar det!
Visst, det är okej att vara anonym när man skriver i en chatt. Men man skall ALDRIG låtsas vara nån annan!! När omgivningen kommer på vem det var så tappar dem allt förtroende för personen som låtsas. Man slutar lita på personen och det är inte kul kan ja säga er!!!

Lessen för detta men ja måste bara få det ur mej så att ni aldrig skall göra/råka ut för detta.
Fy bubblan säger ja bara, fy bubblan!

Kommentarer
Postat av: hejssan

Jag har vart med om det på min blogg i en kommentar

2010-08-24 @ 19:58:22
URL: http://hejssan.blogg.se/
Postat av: debbie2

idag hade jag syslöjd och jag lärde mej att virka så jag har virkat jättemycket hemma!!!!!!!!!!!!!!!!



kram debbie

2010-08-25 @ 18:23:00
Postat av: pandisapandisa1

hej jag har en fest som jag gärna vill att du ska gå på och att många kommer info om det kommer här p.s jag fyller inte år



serv:bolylland

tid:15.00 imorgon

plats:discoteket

övrigt:ha kull och vi kommer vara på olika platser som t.ex min koja fast jag kommer säga dte och vart vi ska vara oki

vi kanske ses



mvh pandisapandisa1

2010-08-28 @ 21:44:04
URL: http://panfupandisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback