Panfueppel -







JAAAAAAAAA



JA FICK SKORPION SOFFAN/SÄNGEN!! <333 DET ÄR UUUNDERBAART :DD
*glad för flera* :3
yes, och hej på er föresten ^^'' är såhääär glad just nu, och ni vet nog varför ;)
äntligen! japp, men nu skall ja sluta pladdra om dendär snygga soffan/sängen!
fick föresten en "supersvår" labyrint idag, det var pengar och det var på tid och det ville inte komma rätt bitar -.-' men ja klarade det med mer än en minut kvar :)
haha, inte så fin menmen
längre har ja inte hunnit, så nu skall ja hitta den förstenade saken! :)
det blir nog inte så svårt för krucio sa såhär:
;O
så mot bibloteket antar jag!
(bibloteket kommer man till genom en dörr längst inne i glassbaren, jag har sett att det är rätt många som inte vet vart det är så.. nu vet ni)
ha de så bra, hejdå ;*

Kommentarer
Postat av: hejssan

Den vill jag också ha...:( fast jag har inte kommit till andra hjulet en

2010-08-01 @ 10:33:59
URL: http://hejssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback