Panfueppel -







Nice


3 olika stilar som ja gillar :)
Vi kollar närmare på dem!


nr1

• Tjejstil som är rätt tuff
• Går i blått & grått
• Cool mössa och snygga detaljer, Nice (man kan byta ut asecoarerna)

nr2 (jag har den nu)

• Tjejstil som är söt, men ändå har atityd
• Rött och rosa
• Jackan reagerar man på, och outfiten har många söta detaljer. Gilla (man kan byta ut asecoarerna)

nr3

• Killstil som har atityden, var den coola och den söta
• Blå-Grå
• Västen kanske är på en tjejmodell, men matcha lite så är den hur bra som hällst på killar! Urcoolt!



♡ ✿ ♡ ✿ ♡ ✿ ♡ ✿ ♡ ✿ ♡ ✿ ♡ ✿ ♡ ✿ ♡ ✿ ♡ ✿ ♡ ✿ ♡
Är detta ngt jag skall fortsätta med, eller är det inte?
Kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: am99

jaa jag tycker du borde fortsätta och är vi vänner elller jag bara undrar för jag vill va med på din lista över pandavänner och glöm inte om du vill göra hedern åt mig :) förlåt om jag tjatar men om det är något typ att jag ska lägga upp fler bilder är det bara att skriva en kommentar till mig elller skriva på din blogg :)

2010-08-11 @ 11:23:30
URL: http://panfuam.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan

Allt bra med dig?

Planer för dagen?



Kram!

2010-08-12 @ 09:10:34
URL: http://moalinden.blogg.se/
Postat av: debbie2

hello eppelskrutt!:D Snygga stilar älskar dem:D



kram debbie2<3



2010-08-17 @ 10:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback