Panfueppel -







Panfus internationella designtävling

Ååååh, har ni sett på panfubloggen?? De har ordnat en internationell designtävling!! :)
Man skall rita kläder och skicka in dem senast på måndag. Åååh va roligt det är! Kommer bli superkul!!
Har nämligen redan två pandamodeller på G, de är näästan färdiga. ;) Så jag skall minsann skicka in ett bidrag! :)
Ja skall såklart visa dem på bloggen senare, men detta har ja alltid drömt om! Att få ha MINA designade kläder i katalogen med MITT namn där <333 Ååååh, va glad ja är nu! Ni fattar inte vad detta betyder för mej. :)

Gu va kul!! JAAAAH!! :D *Pustar ut* Så, nu är ja cool som is igen ;) Hehe.
Japp, men skall ni skicka in bidrag till tävlingen? Tell me! :)
Inget mera att säga just nu, ni får ha det så bra och så hörs vi senare.
Puss & kram <3

Kommentarer
Postat av: indy17

vad kul!hoppas ja vinner...=)

2010-08-19 @ 08:45:04
Postat av: hejssan

Jag ska lätt va me !

2010-08-19 @ 13:30:49
URL: http://hejssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback