Panfueppel -







Rösta på din favorit

okej, första delen av tävlingen är slut och man kan inte delta längre.
nu skall ni läsare rösta fram vilken av understående ramsor som är bäst.
så ni har på er till veckans slut att rösta fram en vinnare som komer att få ha en bild på sin panda och eventuell länk till sin blogg i min meny en hel vecka. dessutom får dem vara med på en interju! :)

regler för att rösta
• man får rösta på 2 ramsor, man har alltså 2 röster var.
• man får inte rösta på sej själv.
• när man röstar skriver man nummret på bidraget och eller namnet på den som skickat in ramsan
• självklart får man skriva på sin blogga att man skall rösta på din ramsa.
• röstar man på flera är 2 ramsor så ränkas ingen av rösterna.


följs inte dessa regler räknas inte häller rösterna, så läs noga
okej, då kollar vi på bidragen! :)


nr 1, Ellen 199
Tomte röd och tomte grå, båda hade luvor på.
Tomte röd kunde nicka, tomte grå kunde vicka.
Tomte röd han gömde sig,tomte grå han klämde sig.
Tomte röd och tomte grå, nu måste vi gå.



nr 2, Pomis 10
Panfu panfu panfu Ohh
Panfu panfu panfu Ohh!
Man möter vänner på panfu stora som små..
Man har så kul på panfu!
Så man skrattar ihjäl sig!
Panfu panfu panfu Ohh
Panfu panfu panfu ohh
Panfu panfu panfu ohh
Hoppas just du bli medlem!!
Panfu panfu panfu ohh!!!
Man har så kul på panfu.se
så man fnittrar ihjäl sig!
Panfu panfu panfu panfu ohhh!
Panfu.se äger fett hoppas just du bli medlem!



nr 3, Indy 17
Panfu är ett fint land med många snälla pandor och djur.Det har en fin bassäng som man kan bada i och sola vid.Man kan spela fotboll vid fotbolls planen och lyssna på lennys fina sånger vid karibiska stranden.Man kan göra många roliga grejer på Panfu helt enkelt.


nr 4, Hejssan
Sanfran panfu !
Där är det roligast!
hittar mest vänner där.!
Förut var det gamla staden..
Men nu är det Sanfran panfu!


vilken ramsa var bäst? kommentera dina röster.
era röster kommer inte att publiceras fören röstningen är över.



Kommentarer
Postat av: Ellen199

Okej, då fattar jag, jag hoppas att jag vinner. :D

Men jag har fått en panfublogg nu, den heter www.panfuellen.blogg.se ;)

2010-08-09 @ 10:55:38
URL: http://panfuellen.blogg.se/
Postat av: indy17

jag fattar alltihopa nu,och det kommer bli kul...när avslutas tävlingen förästen?

(snälla svara så fort du kan)undra om jag vinner.det tror jag faktiskt inte.jag tror att pomis_10 vinner...men man vet ju aldrig!

2010-08-16 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback