Panfueppel -







Skolastart



Hej på er sötisar <3
Vet ni vad som händer på måndag? Skolan börjar!
Ja trodde inte de var så snart men tydligen. Idag skall iaf jag o mamma åka till stan och söka en skolväska till mej. Har nämligen inte hittat nån ännu. ;)
Kan inte riktigt bestämma om ja längtar till skolan eller ej.. Å ena sidan så får ja träffa alla skojjiga typer som ja inte träffat på urlänge men å andra sidan så får man läxor osv osv...
Jone, ja kan inte bästämma mej x)
Hur är det för er? Längtar ni efter skolan eller inte? :)
Och så vill ja bar förbereda er på att det kommer bli sämre med uppdateringen nu när skolan börjar. Jag har långa dagar och så får man läxor osv osv, men uppdatering skall det bli! Mer eller mindre.
Annars då? Jo, Krucio har trollat kruk växten i glasskiosken till sten :/ Jag har klarat isdiamanten för andra gången och har börjat på en tredje runda ^^ Och för pengarna ja fick av mumien (ja ja sålde den, det är därför ja spelar det igen!!) så har ja shoppat kläder och en Helmet <3 Han är så söt så söt!
Just nu ser ja ut såhära;



Hm, ngt mera? Nej, ja tror det var allt!
Skall snart åka till stan nu, så vi hörs senare! :)
Sköt om er! Ha de gott igelkott <33

Kommentarer
Postat av: Elon00

Vilken klass ska du börja i?

(svara på ditt nästa inlägg!)

Jag vet faktiskt inte heller om jag längtar till skolan....!! Kul och träffa alla kompisar men ganska jobbigt med läxor o.s.v

Fin blogg du har!

Ska läsa den så ofta jag kan! Vill gärna bli din vän i panfu!!

//Elon00

2010-08-14 @ 21:46:47
Postat av: hejssan

Tråkigt med skola

2010-08-15 @ 09:51:44
URL: http://hejssan.blogg.se/
Postat av: Yasmin12

Hej, kul att du svara på komentaren, men jag hoppas att vi kommer synas nån gång! Ledsen att jag inte har en blogg :( Men det bekymrar mig inte det minsta:D Men man vet aldrig jag kanske får det nån dag ;) Hejdå//Yasmin12 ha det gott igelkott xD

2010-08-15 @ 15:55:18
Postat av: indy17

jag vet inte heller om det kommer bli kul med skolan...altså det är kul att träffa kompisar men sommarlovet skulle varit lite längre tycker jag.jag ska börja i trean och det kommer bli kul.jag ska byta fröken,min förra ska gå i pension.(kul med annan lärare!)=)

2010-08-15 @ 19:23:52
Postat av: debbie2

kompisar e kul.....läxor e trist.:( men min fröken e jätte bra!!=)<3

2010-08-16 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback