Panfueppel -







Svar på tal



Jovisst kan vi bli kompisar! :)

Ja vet att det finns flera där ute som skulle villja bli kompis med mej på panfu, och det gläder mej så! :)
Om ni vill bli mina vänner så är det bara som de råkar sej, ja loggar nämligen inte in samma tider varge dag eller på bestämda tider. Men om ni råkar se mej är det bara att skicka en vännförfrågan eller komma fram o prata! Själv tycker jag att det är roligt att bli igenkänd i panfu!! :D Ngt av det bästa ja vet! Så det tycker ja ni skall göra, hälsa eller prata eller liknande :)

Jag är kompis med ganska många redan, så bli inte ledsna om ja inte minns just dej!! :/ Jag är nämligen inte såå bra på namn! :(
Men ja älskar när ja kan hjälpa till och när ni kommer fram och pratar, det gillar ja verkligen! :)

Hoppas det var ett bra svar! :)
Ha det så bra <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback