Panfueppel -







Svar på tal



Nej, vad ja vet så har inte jag den största panfubloggen på svenska. Ja vet att Lomise har en större blogg än jag. Men hon har också bloggat längre, ett år har ja för mej.
Och ja läser inte häller alla panfubloggar, så ja vet inte så säkert. Finns säkert flera bloggar som är större än min.
Det spelar egentligen ingen roll för mej, ja kör mitt race och jag är glad hur de än går! :) Men ja kan lova att jag har underbarare och härligare läsare än vad man kan drömma om!! <3 Älskar er!!
Utan er - ingen blogg.
Men visst skulle det va kul att va största panfubloggen på svenska. :D Men ja är nöjd som det är <33

Ja har sagt det förr, men ja säger det igen: ♥ JAG ÄLSKAR ER UNDERBARA LÄSARE!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback