Panfueppel -







Svar på tal




Tack vill ja börja med! :)
Tyverr vill ja inte avslöja i vilken klass jag skall börja. Ja vill vara dendär lite mystiska tjejen Eppelskrutt från ingenstans. :) Därför säger jag varken för- eller efternamn eller liknande.
Men ja kan säga dej att ja har en uunderbar klass och en nice skola.. även fast det kan vara jobbigt ibland.
Hoppas du inte blev besviken på svaret, men det är såhär ja vill ha det ;s

Nu ska ja söka mej till sängs, tidig väckning imårgon. Drömm sött, kramisar! <3

Kommentarer
Postat av: debbie2

kan inte du bli min vän på panfu?:& du e vän med min brorsa indy17....:)

2010-08-16 @ 16:20:18
Postat av: indy17

har du igentligen den största panda bloggen på svenska panfu? snälla svarra så fort du kan.



hälsningar indy17

2010-08-16 @ 16:47:38
Postat av: indy17

jo förästen!tack för att du vill bli debbie2:s vän.det har hon velat jätte länge. =)

2010-08-16 @ 16:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback