Panfueppel -







Vi kan kalla det konstens natt



Hallå på er gulle pandor <3
Idag skall ja till stan och fjolla med några polare. :)
Det är en tillställning idag, vi kan kalla det konstens natt. Denna tillställning kommer varje år och det är sjukt mycket kul program i stan! :) Det är urkul, och extra kul blir det ju med kompisarna.
Som ni säkert förstår kommer jag inte hinna uppdatera så mycket. Skall åka kvart över 2 och kommer nog vara där större delen av dagen/kvällen :D Det kommer bli såå kul!!
Har kollat vad som händer och det finns rätt mycket nice på listan, tycker att det brukar vara mer, menmen ;)
Just nu så väntar ja på att ett par myxor skall torka ^^ hehe och sen skall ja fixa mej..
Ja vet att klockan bara är 1 ännu, men tiden fllyger iväg och så är den plötsligt 2 och man har hälften oklart -.-' eheh, det har hänt!

Aja, nu skall ja inte babbla mera! Ha en underbar dag, så hörs vi senare!
Ha de gott igelkott <3 Puss & kram

Kommentarer
Postat av: hejssan

Jag har en panfuträff läs mer på min blogg

2010-08-12 @ 12:30:49
URL: http://hejssan.blogg.se/
Postat av: Ellen199

Oj, vad det låter kul.... :) :) :) Ha det bra kramar Ellen199

2010-08-13 @ 13:44:49
URL: http://panfuellen.blogg.se/
Postat av: Yasmin12

Hej, jag har tyvär ingen blogg, men nån dag kanske jag får en :) man vet aldrig! :D men iaf jag tycker du verkar trevlig och jag vill bli din vän på panfu! Du kan svara på www.panfuellen.blogg.se ellen199 och jag är väldigt nära vänner :) om du går in på panfuellen kan du se att jag är med på hennes blogg :D ha det bra kramar Yasmin12 :)

2010-08-13 @ 13:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback