Panfueppel -







Angående tävlingen

Hej på er allihopa! :)
Har ni haft en bra 1a december? Det har iallafall jag.

Men det är en grej angående tävlinge jag hade om att göra mej som super reporter.
Grejen är att jag bara fått in 2 stycken bidrag. :/ Det är jättesynd och jag har - efter om och men- bestämt att tävlingen inte kan fortsätta. :(
Det är ju inte så kul om det bara är två stycken som tävlar och så vinner båda, och.. Det känns inte rätt.
Tack för de jättefina bidragen Rebecca10 och Lawiny, här kommer era bidrag!





Lessen att ingen av er vinner. :( Men såhär är det nu..
Men vi tar nya tag nästa tävling! ;)
Det var de jag ville säga, puss hej gullegrej ♥

Kommentarer
Postat av: Lizzie_123

Jo att en fråga hur ändrar du länk färgen både när man ser den och trycker på den hu får du den blå?

2010-12-01 @ 18:45:24
URL: http://ponysblogg.blogspot.com
Postat av: lola100

Jag ville va med, men jag får inte lämna ut min mejladress eftersom jag använder pappas och mammas. :(

2010-12-01 @ 18:47:06
URL: http://kaninpanfulola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback