Panfueppel -







Dream dream dream


Dream - Miley Cyrus

Hej på er allihopa.
Som ni kanske märkt har bloggen stått rätt stilla på sista tiden. Och ja vet att det ibte är bra, det är rent ut av jättedåligt! :/
Men såhär är det: Min ork och fantasi har tagit semester och, ja, jag har ingen lust ellr ork att blogga. Vet inte häller vad jag skall skriva, fast ja vet att det finns hur mycket som hällst att skriva om!
Det är jättejobbigt, men sant och jag kan inte göra något åt dt förutom att ta en paus. Låta min ork och fantasi ta semester och återhämta sej.

Jag kommer alltså ta en liiten kort bloggpaus, inte lång, men så att jag får igång orken o fantasin och så.
Ja vet att det finns dem som kommer att lämmna bloggen för detta, men det är deras val. Jag startade inte denna blogg för att bli störst eller för att vinna tävlingar, utan för att jag gillar att skriva. Och just nu är det inte ett nöje att skriva, mera ett måste. :∫
Jag är jetteledsen för ja vet att jag gör många besvikna nu, men det är såhär de är nu. Jag kommer komma tillbaka, om inte alltför länge. Lovar att vara tillbaka före nyår! :)

Tills dess hittar ni säkert på något annat kul! Jamenar, det finns hur många panfubloggar som hällst!
Ha det nu riktigt riktigt bra och sakna mej inte för mycket! ;)
Och kom ihåg att titta in igen till nyår, för ja kommer INTE att sluta bloggen!
Puss & kram //Eppelskrutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback