Panfueppel -







The return of Eppelskrutt



Hej på er sötnosar! :)
Nu är jag äntligen tillbaka och det skall bli riktigt roligt att blogga igen! Hoppas ni inte har saknat mej allt för mycket nu dehär senaste dagarna.

Så, varifrån skall ja börja blogga då? Jo, tyverr kommer jag inte göra julkalendern klar. :S Den får ligga tills nästa år när jag kommit på nån ny idee ;) Troligen "delar jag ut" kalender inläggen i de vanliga kategorierna här på bloggen, för det är ju kanske inte så kul att läsa en halv julkalender och så plötsligt tar den slut.. :/
Jag kommer alltså börja från de mera aktuella nyheterna, men självklart visa upp alla kläder och möbler som kommit medans ja varit borta. ;)
Till nyår hoppas vi på en nyårsdesign, vi får se om jag hinner men hoppas på att det blir av. :)
Dessutom tänkte ja ha en liten träff, endera på nyårsdagen eller den 2:a januari.. Vet ni vad som händer den 2:a? :D
Tihi, de får ni klurra på ett tag.

Nu skall jag fixa lite med allt jag skall lägga upp, det kommer att bli massor!! ;)
Har ni föresten pratat med Kamaria & Manny? Jag kan säga er att dom har roliga uppdrag. :D
Okkidokki, nu får ni förbereda er på massor av inlägg! :D Hehe, vi hörs!
Puss hej gullegrej! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca10

Jag är jätteglad att du är tillbaka! Har saknat dig såå! :)

2010-12-31 @ 11:10:42
URL: http://rebeccatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback