Panfueppel -







Jättelessen!



Hej på er allihopa!
Jag är värkligen jättelessen för den dåliga uppdaretingen dehär dagarna! :(
Det har bara varit så himla mycket mes skolan, kompisar & program! Det har varit så de senaste veckorna.
Födelsedagar och dans, och på det skola. Jag har alltså haft fullt upp och har inte hunnit uppdatera bloggen. Inte ens julkalendern har jag hunnit med och det gör mej jättebesviken! :(
Hoppas att ni inte är ledsna på grund av detta, vill inte att det skall bli såhär men det bara blir så ibland och jag kan inte göra så mycket åt det.
Hoppas ni förstår och förlåter mej! Jag kan dock inte lova att det kommer att sluta helt. Nu när julen är påväg är det mycket program; Julfester, julklapps inhandling, julprogram osv osv.
Jag har inte ens hunnit öppna alla mina luckor i kalendern! :O Öppnade nr9 idag.

Förlåt mej för den dåliga uppdateringen! Jag har dåligt samvete för att jag inte hunnit, men det är så nu. :/
Hoppas ni förstår och förlåter mej! :)
Ha en riktigt trevlig kväll! ♥ Puss på er sötnosar!



Kommentarer
Postat av: himeln11

Eftersom att su inte har hunnit med så många uppdateringar så kan du väl ta lite längredelar av julkalendern. Då blir det som en slags "sammanfattning" av t.ex.en gång som du har missat och dagens. Fattar du vad jag menar?

Ja! Jag förlåter dig! :D:)

2010-12-12 @ 11:24:02
Postat av: Chloes

Jag förstår dig eppelskrutt.

Man har mycket att göra inför jul handla julklappar julfester julhandling julpyssel baka allt möjligt.

Jag har en fråga kan du länka mig jag länkar dig♥

Kram//Chloes♥

2010-12-12 @ 12:09:00
URL: http://panfuchloes.blogg.se/
Postat av: fiasellen10

hej vill du ha en blogg med mig kram fiasellen

2010-12-12 @ 21:27:28
URL: http://coolbestgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback