Panfueppel -







Bilder

hallå :)
har lite att göra just nu, så ja tänkte visa några bilder som jag fotat :)
jag har en nikon D60 som ja äälskar att fotografera med, så nu tänkte ja att ja visar några av mina favoritbilder, så de blir lite blandat menmen. hoppas ni gillar dem!



jag e extra noga med att dessa bilder INTE KOPIERAS eftersom jag tagit dem SJÄLV.
lessen, men ja vill inte att nån kopierer bilder och sen säger att de är de som fotat dem, det har nämligen hänt mina vänner! :s bara så ni vet!
hoppas ni gillar dem iallafall! :D
ha de bäst lilla häst! ^^


Kommentarer
Postat av: Pandiko

Ojj ! DOm var verkligen fina ! :D

2010-07-27 @ 23:08:07
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback