Panfueppel -







Dagens sten



hej hej alla underbara :D
är på topphumör idag.  hittade saken som kurico förvanlat till sten :)
det var det ena tornet på slottet, för er som inte hittat det.
jag skall nog börja sätta upp var kurico har förvandlat saker alla dagar ;) iafall om
labyrinderna är jätte skojj och så får man niceiga prylar.
idag fick jag en is säng... den var inte riiktigt min stil, men den var cool!
hoppas på en koja, det var en panda som hade fått en jättefin koja :)
och en annan hade fårr en robot, och ett stort fönster skulle ja villja hamed ^^
hoppas kurico verkligen tar i, så ja hinner få många grejjor :DD haha
nej, men detta är min grej! ja tycker att sånthär e kul!
nu ska ja till panfu, ses där
ha de gott igelkott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback