Panfueppel -







Ellas hemlighet

P.S. kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade en hemlighet förut? Nu är tiden äntligen mogen att jag berättar vad det är! Tyvärr kan jag inte berätta allt, men lite ska ni få veta: jag vet precis vad som menas med de stora lejonen i den mystiska texten som Max har fått. Och jag ska ta mig ner dit för att överraska Max. Skojar ni han kommer bli förvånad! :D Men pssssst, säg inte ett knyst om det här till Max! Lovar ni?

hej hej, kolla vad Ella tänker göra! :D
ja kan bara föreställa mej Max min när han ser hemme där :D haha
men för att detta skall lyckas kan vi inte berätta för Max.
det skulle förstöra allt! ;o
aja, nu mot panfu, ses där :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback