Panfueppel -







GRATTIS ELLA



VAD E DET FÖR EN DAG? E DE E VANLIG DAG? NEJ, DE E INGE VANLIG DAG FÖR DE E ELLAS FÖDELSEDAAG!! HURRA HURRA HURRA!!  GRATTIS ELLA!!! :D

tadaa, jag har suttit och ritat hela mågonen för att få den färdig :)
jag har ritat allt, men färgerna och texten har jag fixat i photoshop ;)
så vad tycker ni? hissa eller dissa?
vi skall snart åka till villan.. vet inte hur länge vi är där, men jag skall försöka uppdatera!
annars hörs vi när ja kommer hem ;)
ha de bra, för det har ja ;DD
GRATTIS IGEN ELLA!! <3


Kommentarer
Postat av: Pandiko

Shiiit va fiin bild ! :O Så det blir att Hissa :D

2010-07-11 @ 19:18:35
Postat av: Panfu_Ella

Hissa såklart! Tack så jättemycket, Eppelskrutt! Jättefin blogg du har också!!!



Förlåt att jag inte hann svara på en gång, men jag fick ju så många gratulationer som jag ville läsa igenom (inte för att jag klagar hihi) och så ska jag och Max ju ta oss tillbaka från Sydafrika samtidigt. En lång resa, phew!



Håll höjd!



Ella



Ps. Jag ser inte din snygga blogg i listan på Panfubloggen, vill inte du vara med där? :) Här kan du läsa hur man blir det: http://blog.panfu.se/2009/12/29/nyhet-i-bloggen/



2010-07-13 @ 09:33:59
URL: http://blog.panfu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback