Panfueppel -







Kan inte logga in på panfu

hej hej :)
nu är ja på en dator, skönt!
det är bara en dum sak.. jag kan inte logga in på panfu!! :(
det går tydligen inte härifrån villan. dumt tycker jag!
men ja ska försöka få någon på land att logga in på min panda och fixa det ;)
krucio måste ju besegras!!
aja, dendära bilden (/bilderna ;DD) så kan ja tyverr inte lägga in nu :(
asså, de va ett grymt lesset inlägg detta D; men ja lovad, bilderna kommer!!!
åååh, har ångerst över att jag är här nu! verkligen. men ja kan inget göra.
nåja, huvudsaken är att ja överhuvudtagen kan uppdatera!
nej, detta måste fixas! och ja tror ja har en ide som kommer att funka :D
men vi får se.
ha det nu så bra allihopa <3
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback