Panfueppel -







Lvl maskinen



level maskinen fungerar också idag!
ska ja va ärlig har ja inte testat (jo, med min andra gubbe, då tog ja bilden ovan som jag nu redigerat ;D) för jag vill inte levla ännu, skall vänta på nästa GP dag ^^ då får ja dedära jättesnabba skorna, gila.
så, både prylmaskinen och levelmaskinen fungerar idag :)
är det nån som vet vart Max & Ella håller hus? de brukar ju va så bra på att uppdatera bloggen när det är ngt nytt! :O
och idag har kommit nya kläder och både pryl- och levelmaskinen funka, men ändå har de inte updaterat.
konstigt. aja, de får sköta sin blogg, så sköter ja min ^^
ni har väl föresten inte missat mina nya tips? :D
om ni minns var ja på 'göra-enmassa-tips-humör' hehe. så nu har ja gjort några tips, kolla alla tips HÄR eller på panda tips under kategorier :D
jepp, kommentera gärna om ni undrar över ngt :) ja gillar sånt!
men men, ha de gott igelkott! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback