Panfueppel -







Nytt i katalogen

hallå där :)
sovit gott? jag har haft en helt ok natt. det började åska och blixtra typ mitt i natten :s
de buldrade jättehårt och hela rummet lystes upp av blixtarna. tyverr var det så mycket måln att ja inte såg och fick bild på själva blixtrarna, men de var igentligen rätt coolt ^^
menmen, nu skall vi kolla på kläderna! ;)


kolla killen.. wow, coola tatueringar! och armbandet, gilla! :) byxorna är ochså coola, men inte riktigt min smak. håret är nice, ja tror det skulle va fint i en mörkare färg också :) till tjejen då. vesten, såå cool! byxorna är det inget större fel på, men ja kan inte se vart de sluter :Pp haha, skojja ^^ linnet innanför är helt ok, skulle va fint in en färggladare färg.. håret är jättesött och pannbandet/diademet medmake-upen är lite speciell, men den är väl helt ok.

nice nice nice! kameran, måste ha! ja äälskar att fotografera och filma och så, det är ett måste.. för mej ;) make-up stolen är jättefin! röd och mjuk, gillar den. spegeln är inte riktigt min stil men den är helt fin iallafall. och så har vi den blåa stolen, ja tycker den är fin! fin färg, fin form, ja, den är fin! och säkert rätt skön att sitta i ;)

japp, det var de. återkommer, ha de bra sålänge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback