Panfueppel -







Svar på tal



jag är inte den personen som gärna pratar om ststistik, men vi kan göra ett undantag när du frågar så snällt ^^
jag antar att du menar unika besökare.  (för sidvisningar får man ju om man går in på sin blogg 100gg per dag och "oj, nytt besökar rekord" -.-' eeh ja.)  i början var hade ja inte många, kanske 4-7 (eller ännu mindre!!) besökare per dag. nu har det trillat in en hel bunt läsare och nu är det mellan 10 och 20 :) men det varierar väldigt mycket!
vissa dagar är det bara 7 eller 8 och andra är det 15 eller 16. några (väldigt sällsynt) antal ggr har det faktist varit runt 20 besökare (:DD fortsätt så!!) och gissa om jag var glad då!! :3

men igentligen tycker jag inte att det spelar nån stor roll med statistiken.
om man har läsare som kommenterar och visar att dem finns, så blir bloggandet ändå roligare och lättare!
så, fast man kanske har 100 läsare (!?) som inte kommenterar så ofta blir bloggandet tungt och tråkit. visst har man siffran där men utan kommentarer blir det ingen bra blogg!
det är därför ja älskar er, för ni kommenterar och håller blogglusten på topp! :) så tack för att ja får ha såna underbara läsare som ni är! tack tack tack! :) ni gör bloggen guld värd <3

hoppas att det var svar på din fråga :)

Kommentarer
Postat av: Pandiko

Då veeet ja ;D

2010-07-30 @ 17:14:06
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback