Panfueppel -







Tråkar



hej hej. händer ingenting på panfu nu :(
har tråkigt.. tror ja ska pilla med en bloggdesign.. vet inte riktigt vilken färg den skall va bara..
vad tycker ni? vilken färsg skall den kommande designen vara?? kommentera
mitt projekt går inte heller frammåt, men om ni vill att det skall gå fortare tycker jag att ni tycker till om vilken tröja ni tycker är snyggast :) ja lovar om ni gör det är projektet publiserat på bloggen innom kort. det finns en snabblänk till inlägget i menyn här på sidan, bara så ni vet ;)) → → →
jepp, ja tror ja fixar nootis urkula uppgift så länge ja väntar på några kommentarer :PP näe, men ja ska nog fixa det annars blir hon lessen & de vill vi vel inte!

emmh, alltid när ja har tråkit börjar ja babbla om design och projekt och nooti.. :D jamenar, det är det som måste göras men det är ju tråkit för er när ni alltid måste höra det :s lessen för det!!
ha de bäst lilla häst :3

Kommentarer
Postat av: Pandiko

Jag hoppas att jag inte kommenterar för mycket ? xD



Men jag tycker designfärg ska vara gul eller väldigt mörklila ^^

2010-07-10 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback