Panfueppel -







BeSmarter

Hej pandor.
Det finns många av er som har haft svårt med BeSmarter-spelet de senaste veckorna.
Därför ta Panfu-teamet in det i en övergång för att leta efter felet. Men vi får inte vara ledsna! De kommer naturligtvis se att det fungerar snart igen.

BeSmarter

I Panfu finns det också andra super bra spel där man kan lära sig något. Till exempel "Bolly Numbers" i Bollyshoppen, "Train Your Brain" i biblioteket eller lärande spel i Underwater School. vi kommer säkert något roligt :D
H
åll höjd
Ella


hallå allihopa! :)
hittade detta p
å den finska panfubloggen.
ja översatte texten ditekt och tada, nu vet vi varför BeSmarter inte funkar!
var kanske flera som redan visste, men jag var en av dem som inte gjorde det ;P
tycker det r synd att de inte skrev det p
å den svenska bloggen :S
övrigt som h
änt.
mitt tr
ådlösa tangentbord fick slut på batteri och nu har jag ett gammalt som inte kan skriva Å & Ä!!
måste kopiera in dem i texten -.- jobbit är de!
det konstiga är att jag kan skriva Ö utan problem ;o
sen skall försöka f
å tag på nooti... har inte lyckats så bra hittills.
men men. ha de gott igelkott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback