Panfueppel -







Förvirrad



vet inte hur jag skall börja, men jag skall försöka förklara..
imårse vaknade ja glad som en sol och började dagen med att skriva ett inlägg om de nya sakerna i panfu.
publiserade detta inlägg snabbt och gick sedan ut för att sola med min vänn.
vi var ute några timmar och skojjade, och när vi sen kom in och tog en snabbtitt förbi min blogg så syntes inte inlägget :O
ja blev såklart jätteledsen och loggade in för att kolla detta.
det stog att inlägget var publiserat men de synders inte på bloggen??
ja blev nästan arg och skrev snabbt ett nytt inlägg om de nya sakerna.
när ja publiserat inlägget kollade ja såklart om det syntes för att vara säker och då ser jag även mitt gamla inlägg som ja skrev i mårse. :o ??
ja trodde inte mina ögon så ja var tvungen att kolla ännu en gång och ja, inlägget syntes!
ja fatade ingeting utan gick snabbt in på bloggen och raderade mitt nya inlägg, för ja kunde ju inte ha 2 inlägg med samma text i..?
så nu är ja heelt förvirrad, nån som kollade in på min blogg imorse som kan säga om inlägget syntes eller ej? :o
ja är helt snurrig i huvet, fattar apsolut 0!!
om nån vet vad som hände, förklara för mej! ja får huvudverk av detta ;(
aja, tacksam för svar!! puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback