Panfueppel -







Hej på er



hej på er, jag är tillbaka!!! :D
har varit jätteroligt på lägret :) hoppas att ni har haft det lika bra!!
märkte att jag fått en mail av Ella & Max, i det fanns det en jättesnygg fotbollsmatta! :)
gillar den uurmycket!!! ♥
och, medans jag varit borta har jag satsat både rätt och fel och jag har nyss ffixat in en forbollsstol och ett sött bord till min kojja. :) en guldpokal fick jag ochså, är SÅHÄÄR stolt :D
och så har jag fått underbara sagor, vilket gör allt ännu bättre!! ♥
vill ochså påpeka att man fortfarande kan skicka in en berättelse :>
de skulle göra dagen bättre än bäst ;)
har inte så mycket mer att säga just nu,såå..
see you in panfuu guys :)
ha det gott igelkott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback