Panfueppel -







KOMMENTERA

hej hej :)
nu är det såhär.
det är säkert några pandor där ute som har lite svårt med designerna.
såklart vill ja ju hjälpa er allihopa, men det tar tid och man har inte alltid inspiration för att laga designer..
och som ni säkert förstår kan ja inte ha designtävlingar jämt, så jag funderar på att laga en ny kategori med tips.
det kan vara photoshoptips, (hur man lagag heders tex..) designtips, (hur man lägger in headers osv..) bloggtips, (hur man får en chatt mm..) och andra roliga tips :)
det kan också dyka upp en och annan film på hur man skall göra, det är bara fantasin som sätter gränserna.
ni kommer även kunna fråga om hur man gör olika saker, så gör jag ett inlägg om hur man gör (om ja vet hur man gör dvs, ja kan ju inte allt!)
men, jag vet ännu inte om jag skall laga en sådan kategori, ja behöver veta om det verkligen behövs.
om det inte finns intresse för detta kommer det troligen inte bli ngt.
så alla ni som vill ha en kategori med tips, KOMMENTERA
det var det ja ville säga.
hoppas det finns intresse, ha de gott igelkott

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej eppelskrutt gillar dig är ett stort fasn hoppas du gillar mig med jag blev vän med dig när du sa att man skulle kolla på den samma dag så hoppas att du gillar mig . från din alldeles egen rattatoy/// Amanda

2010-06-23 @ 13:58:52
URL: http://pandipo.se
Postat av: hejssan



Jag behöver hjälp med min disgn jag vet inte hur man gör berätta ! Snälla Eppelskrut Mvh //~hejssan

2010-06-27 @ 11:08:19
URL: http://hejssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback