Panfueppel -







Medans jag var borta


hallå alla söta läsare :)
är ju hemma från lägret nu, så bloggen rullar på som vanligt.
medans jag var borta kom det nya klöder och möbler.
tänkte visa dem och tycka till lite ;)
men kom nu ihåg att detta är min åsikt! du kanske tycket att jag har helt fel, och det får du göra!
ville bara säga det, nåja då börjar vi! :)

12
jag är ju tjej, men ja gillar verkliger skorna för killarna!! :) (tror ja skaffas såna skor iallafall)
däremot är tröjan och byxorna inte min stil ;s
vi tjejer får urfina benvärmare och en söt tröja, har lite svårt för byxorna faktist...

12
aaahg, bara äälskar killarnas tröja, byxorna är urfräcka och armbandet coolt! men ja fattar inte varför håret heter ''emohair, det är ju uur snyggt!! :DD inte alls emo. detta är alltså helt min stil älskar!!
däremot är tjejernas kläder inte lika tilltalande. gillar håret, verkligen! men ja skulle inte kunna tänka mej att ha en sån dräkt, nej inte min grej! men lite söt var den ju ;)


beach_Catalogue_Page1beach_Catalogue_Page2
gillar dessa stolar! fasnar speciellt för de svarta, men ja gillar de röda också.
skulle nog kunna ha alla stolar, men den svarta är bara såå snygg!


japp, det var vad jag hadde att bjuda på. det kommer nog komma flera sånahär inlägg, hoppas att jag får in det i bloggen tidigare då ;)
kommentera gärna vad ni tycker om kläderna och stolarna, skulle vara intressant!
aja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback