Panfueppel -







Nya saker

godmårgon allihopa
såg nyss att det kommit mya kläder och möbler :)
så, jepp, ja visar dem och säger vad jag tycker
detta är fortfarande bara min åsikt, men ja står för det!
tyck vad ni vill sy tycker jag va ja vill ;)
aja, let's start!

12
gillar tröjan för killarna, halsbandet är ju bara för coolt och shortsen går vägen. det ända som jag inte gillar är håret ;o tycker det är lite läskigt faktist D:
ja fasnar för tjejernas hatt, söt är den. håret gillar jag också. klänningen är söt till en viss del.. vet inte om ja gillar den eller inte ;o men den är ok


prison_Catalogue_Page1prison_Catalogue_Page2

wow, det är mörka, lite instängda möbler detta!
gillar shack bordet, bokhyllan vill ja görna ha och dessutom med tillhörande kalender :) *tumme upp*
däremot gillar ja inte fönstret och sängen, det hänns så intängt. ett lyxigare fängelse...?

jepps, det var de ja ville säga.
kommer föresten vara ute större delen av dan. är soligt och varmt <33
men men ha de bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback