Panfueppel -







Tävling!

hallå alla söta pandor :)
nu tänker jag sparka igång en tävling, eftersom jag kommer vara borta på läger hela veckan :S
såå, man kan vinna en härlig grön design (som jag gjort) och en interju med mej!
såhär ser designen ut:

(klicka för större bild)
som ni ser är den inte klar, det är bara så att ni ser hur den ser ut.
vinnaren får själv välja texten , så fixar jag designen och lägger in den på vinnarens blogg :)
(designen funkar bara på de bloggar som har HTML-koder, blogg.se & webblogg.se vet jag fungerar)

tävlingen går ut på
att man skall skriva en saga.
inte en flera sidor lång saga såklart men en kort och bra saga ;)
i sagan måste dessa ord finnas med:
PANDA, RYMDSKEPP, SOLROS & COCA COLA
man får självklart böja orden, tex pandan eller pandor.
men observera att om alla orden inte finns med i sagan så gills den inte.
skriv sagan i kommentarsfältet och skicka iväg den hit till mej, senast på söndag.
man får bara skriva en saga per panda och jag väljer ut den bästa sagan.
vinnaren pressenteras på måndag om exakt en vecka.
ni får gärna tipsa om tävlingen på er blogg.
för desto fler bra sagor, desto gladare eppelskrutt :)
ha nu en suveränt bra vecka!!
♥ pussar & kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittade till din blogg via "nya inlägg" på blogg.se ;)



Förresten snygg header, diggar den!

2010-06-14 @ 15:00:18
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: hejssan

Heej Eppel hoppas du tycker om min saga och.Jag har en tävling på min andra blogg...panghejssan.blogg.se



Så kan du designa dens blogg då asså den som vinner ddet vore snällt..! //Hejssan (det här är inte min saga) Jag har redan skickat den !

2010-06-14 @ 17:57:47
URL: http://hejssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback