Panfueppel -







Vinnaren

 

 

 

 

det är dax att pressentera vinnaren i tävlingen

jag har fått in många fina sagor, och det har varit svårt att välja bara en vinnare.
men till sist har jag valt en saga som jag tycker är bra och påhittig :)
vinnaren i designtävlingen äär.....

Fiatpanda


GRATTIS!! du har vunnit den gröna designen och en interju med mej :)
så vi träffas i panfu nån dag, kommentera när det skulle passa dej så skall vi se om vi får in det ;)
här är den vinnande sagan:

"Den magiska juvelen."
Det var en gång en flicka som hette Talia. Hon hade en bror som hette Isak. Dem var pandor och bodde i ett rymdskepp på en ö nära Panfu, och dem älskade coka-cola. En dag såg dem något som glittrade i vattnet. "Du Talia, sa Isak. Någonting glittrar och glimmar där." "Ja, ska vi ta reda på det?" svarade Talia. Talia hade långt brunt hår och en gul klänning med massor blommor på, och ett par sandaler. "Självklart!" svarade Isak. Dem tog upp den, och då såg dem en röd smaragd. "Vi är rika! Vi är rika!" ropade dem. Snipp snapp slut, så var sagan slut


grattis igen! och ni andra skall inte vara ledsna, det kommer upp nya tävlingar så småning om ;)
nu skall ja dra till panfu, ses där!

Kommentarer
Postat av: Fiatpanda

Hej, kan vi träffas på Panfu klockan 13:00 och server: Bollyland och då ses vi i san fran panfu!! //Fiatpanda. PS. Om tiden inte passar, skriv en kommentar här i din blogg. PS igen: TACK FÖR ATT JAG VANN! DU ÄR BÄST!

2010-06-21 @ 12:27:22
URL: http://fiatpanda.blogg.se/
Postat av: hejssan

Eppel när kommer det är en ny tävling ? jag vet inte ens hur man gör desingner så jag har någon ful från design på blogg.se så hoppas det kommer en ny starx det hoppas jag verkligen.Det är inge kul och ha den

2010-06-21 @ 20:43:39
URL: http://hejssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback