Panfueppel -







Bild



Från när vi tände lycktorna. :) De va skoj!

Har inte så mycket att skriva nu om ja ska vara ärlig.
Nästa gratisdesign är snaart klar, bara headern som saknas nu. :) De blir väl spännande att se hur den ser ut va?
Sen skall jag göra en till.. en mera neutral om man säger som så. Dock vet jag inte riktigt hur jag skall göra den.
Ni får jätte jätte gärna komma med tips och ideer om hur gratisdesignerna skall se ut! :) Har redan fått några bra, men jag behöver flera!
Kolla DETTA inlägg så ser ni lite mönster och så :)

Ingen snö på panfu ännu, hoppas det kommer snart! Längtar såå!
Skulle va kul att åka skridskor på simbasängen när den fryser föresten! :D De ska ja göra!! ^^ Hihi.
Men ni ska ha de så bra!! Puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback