Panfueppel -







Bloggdelar



Hej på er allihopa, jag tänkte gå igenom 3 VIKTIGA bloggdelar som iallafall jag tycker att man skall veta av. ;D
Hehe, detta är mäst på skoj, men jag vill visa dem som inte vet. Det blir lättare att förstå vad jag pratar om då.
Så då börjar vi!

Bilden högst upp på bloggen heter HEADER. Det måste inte alltid vara en bild, men det brukar vara det.
Delen där texten kommer är såklart INLÄGGs delen. ;) Det är vääldigt lätt.
Den långa raden med"senaste inlägg" och "kategorier" osv kallas MENY. :) Det är där man väljer vad man vill se.

Tipsar om att kolla i min meny under "Händer i bloggen". Där uppdaterar jag länkarna så att det ni behöver finns som en länk. Till exempel tävlingen som håller på nu, istellet för att bläddra ner till inlägget i bloggen kan du lätt trycka på länken. Jag länkar alltid tävlingar och andra viktiga saker, så jag rekomenderar att kolla där då och då. ;)

Hoppas ni lärde ert ngt smått. ;) Hehe.
Ha de gott igelkott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback