Panfueppel -







En stark sistaplats

<-- Förra gången jag var med i blogg stafetten

<-- Denhär omgången


Tack till alla er som röstade på mej i blogg stafetten! :)
Kunde aldrig ens föreställa mej att jag skulle få så många röster! :D Så jag tackar och bockar!
Det kanske blev sistaplats igen, men en stark en! Fick mycket mer än dubbelt så många röster denna gången jämfört med förra gången. :)
Strunt samma om man kommer sist, är jätteglad för att så många röstat på mej! :)
Och så har ju enmassa pandor besökt mej. Kanske till och med börjat läsa min blogg!? :D
Nej, det känns faktist jättebra fastän ja kom sist!
Nästa gång (om det blir nån) så skall vi klättra högre upp på prispallen. ;)
Grattis till Emmy som vann stafetten, och bra gjort till Chloes och Pidgeotto!
Tack igen till alla er som röstat på mej. ♥ Vet att ja tjatar, men det är bättre att säga det nån gång för mycket än inte alls! ;)
Ha de gott igelkott // En glad Eppelskrutt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback