Panfueppel -







Idag är det äntligen idag



Hej på er gullungar! :)
Idag är det GP dag i panfu... Tror ja. När jag var inne nyss så funkade de inte att köpa kläder och så. Men det kanske bara är något som blivit fel.
Idag kommer jag inte hinna uppdatera så mycket.
Snart skall jag till skolan och direkt efter det åker jag in till stan om har på rymmen. :D
Jag har aldrig varit med på på rymmen men vad jag har förstått är man 2 st lag som ger uppdrag åt varann. Ett lag i gången får ett uppdrag, sen får dem som lagat uppdraget en ledtråd om vart det andra laget är och så skall man ta fast dem. :D Låter de inte kul? :)
Efter det skall jag ännu på program. Det är hot in the spot och jag o några kompisar skall uppträda med dansen vi har övat på som galningar hela veckan. :)
Såå, jag kommer alltså vara borta heela dagen.

Ni skall inte sakna mej för mycket! Det är ju bara idag, sen kommer jag tillbaka och bloggar mer än aldrig förr på lördag igen. ;)
Och tills dess kan ni ju kolla tipsen, läsa äldre inlägg eller bara chilla i chatten. :) Det finns mycket att göra här!
Men nu måste ja sluta.
Ha en underbar dag allihopa! ♥ Puss & kram, Eppelskrutt

Kommentarer
Postat av: mollymo

Hur gör man så att en header får plats mer???

Alltså ta ut där själva headern ska vara??

Ge gärna svar! :)

2010-11-12 @ 15:29:06
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback