Panfueppel -







Iglon på G



Hej på er allihopa!!
Vet ni vad? Manny har börjat på med iglon! :D
Han säger bara MAMMY_IGLOO_1 osv, men jag lyssnae på det engelska och då förstod jag hur man skulle göra. ;)
Manny ville ha en isbit från simbasängen som har frysit över natten. :)
Han vill att vi skall hämta den åt honom, för bär han allt själv så får han så kalla händer! ;)

Klicka på en av de många bitarna och för den till Manny.
Isbiten blev en bra grund och Manny vill att vi kommer tillbaka imårgon för då behöver han mera hjälp. :)

Dessutom funkar prylmaskinen idag! :)

Man få en liten kanin i roliga färger, jag tycker den är söt! :)

Då vet ni vad som händer i panfu idag! :D
Ha en bra dag sötnosar! ♥

Kommentarer
Postat av: siik

nu har jag en chatt i bloggen =) =) =) =)

2010-11-17 @ 12:13:45
URL: http://panfusiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback