Panfueppel -







Kommentar svar


Ampe:
1. Kan du berätta hur man gör en egen blogg
2. Kan du ge några tips kan skriva i en egen blogg


Svar:
1. Det finns många sidor man kan göra blogg på. Jag har blogg.se och det tycker jag är bra. Klicka HÄR för att göra en blogg på blogg.se (Klicka på Skapa din egen blogg uppe till höger)
2. Man måste vara annorlunda, skilja sej ur mängden. Hitta på ngt som DU vill blogga om. Och så är det bra att vara sej själv. Blogga så som du skulle villja att en blogg skulle vara! :)

Noviana:
Ehhh hej du vet väl att "eppel" stavas Äpple!

Svar: Jo, det vet jag. Men jag tycker att "Eppel" låter sötare. Och dessutom så är det så att på de flästa sidorna kan man inte heta ngt med Å,Ä eller Ö i. Så istellet för Ä blev det E.

GLASSKULAN:
HUR GAMMAL E DU???

Svar: Jag vet inte riktigt, hur gammal tror du att ja e? :P

Rebecca10:
Påriktigt... Hur kan du designa sådär bra?!
Det är helt enkelt super!

Svar: Tack! :) Jag har liite för mycket fantasi.. Nånstans skall den ju användas. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback