Panfueppel -







Nu vet ni



Hej på er sötnosar! :)
Det har ju varit lite problem med headers och så. Mitt tips om att lägga upp en header har inte funkat för alla, men nu har jag uppdaterat det så nu borde det gå! :)
Kollade nämligen igenom alla mallarna och märkte att man skall göra olika på vissa.
Så nu kan ni igen kolla bland mina panda tips, för header tipset borde gunka nu! :)
Ja tipsar om att ha orange citu som grund mall när ni skall laga en design. Det brukar jag ha och den är ändå ganska lätt att förstå.
Iallafall när man vet att "Side" är menyn och "Content" är själva inläggen. ;)

Det var de ja ville säga. Nu skall jag börja på en ny gratis design till alla er som behöver det! ;)
Lovar inte att den kommer idag, det tar ju ett tag att laga och så men vi får se.
Ha det riktigt bra! Ha de gott igelkott! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca10

Det går inte att chatta i min xbox. Det står att den är låst! Snälla hjälp mig, vad har hänt?

2010-11-06 @ 12:15:08
URL: http://rebeccatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback