Panfueppel -







Panfuträffen 29/12







3 bilder från träffen. :)
Jag hade jätteroligt! Tack till alla er som kom! :D

En liten grej; Det var första gången jag filmade, så jag märkte sen att det inte sparade klippen av sej själv, utan det ploppar upp ett fönster i bakgrunden som inte syns fören man stänger ner internet rutan. o.O
Så det blev bara en film, när vi lekte kura gömma i min träkoja. :)
Men den kommer inte ännu, utan på torsdag. :D Nu har ni något att längta till! ^^

Somsakt: Tack till alla er som kom, jag hade jätteroligt och ja hoppas ni hade det också! :)
Jag kanske borde ha panfuträffar oftare? Vad tycker ni? :)
Kommentera vad ni tycker så hörs vi senare! Puss hej gullegrej! ♥

Kommentarer
Postat av: Juliaplutt

Hej Eppelskrutt du borde ha mer panfuträffar!!

Det var jätte kul!!

2010-12-01 @ 08:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback