Panfueppel -







Tävling!



LÄS NOGA, SÅ DU INTE MISSAR NÅN VIKTIG DETALJ!! ;)

Vi drar igång med en rittävling såhär innan December! :D
Hur skulle jag (Eppelskrutt) se ut som superreporter?
Alltså, ni skall rita hur ni tycket och tänkter att jag skulle se ur om jag var en superreporter som Ella & Max.
Det behöver inte alls ha något med hur jag ser ut i Panfu, bara rita en superreporter som skulle kunna vara jag! ;)

För att delta:
• Gå in i inlägget ock kopiera bilden (om ni inte går in på kommentars sidan går det inte att kopiera!)
• Gå in i vilket bildredigerings program som hällst (Paint, photoshop och så vidare) och rita på kläder, hår, skor, ja allt som en superreporter behöver enligt just dej
- Pandan behöver inte likna mej som jag ser ut i panfu
- Rita så som judt du tänker att jag skulle se ut som superreporter (så som Ella & Max)
• Skicka in din bild till [email protected] eller ladda upp den på något annat ställe och ge mej länken dit. Huvudsaken är att ingen annan panda får se bilden på förhand, detta för att ingen skall kunna härma

Hur ser en superreporter ut i ditt huvud? Rita det och skicka till mej! :D
Bidraget skall skickas in senast tisdagen den 30 november!!!

Vad vinner man då, jo:
Vinnaren får beskriva sin dröm header (alltså bilden hörgs uppe på en blogg) och jag designar den så gott ja kan. Men snälla ni, jag kan inte allt så krongla inte till det mera än nödvändigt! ;)
Dessutom kommer jag att fixa bilden och använda den på bloggen! :D Hur coolt?
Pandorna som hamnar på andra och tredje plats får Sina bilder visade på bloggen i ett mäktigt "Bra jobbat" inlägg och får ha sina pandor i min meny en vecka. :)

Så, har ni förstått? BÖRJA RITA!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback