Panfueppel -







VARFÖR



Jag fattar inte en grej - Varför vissa pandor är elaka!?
Det står ju klart och tydligt när man spalar att man skall vara en snäll panda! Och så finns det alltid nån som kommer med en spydig (rätt elak alltså) kommentar.
Nyss var det en panda som klaga på att en annan panda va singel!? Jamenar ja, och?
Kunde inte bara stå o kolla på, så ja gick fram o fråga vad det var för fel med att vara singel.
Då sa pandan att han inte visste och att han inte sakt att det var något dåligt. Var tvungen att förklara att det kan uppfattas som negativt det han sa bara för att han skulle förstå. Så blev han sur och fråga om man inte fick ha lite roligt nån gång, ja svara att de är klart man får men inte så nån annan blir ledsen! Sen blev han tydligen sur på mej och drog enmassa "skämt" om att epplelskruttar luktar och borde bara i soptunnan. Men alltså, de är OK för mej. Jag har hört det så himla många gånger så ja bryr mej inge mera! ;) Och det sa ja ärligt åt honom ochså. Men han ville såklart reta upp mej och sa ungeför såhär: Imårgon i skolan skall jag äta ett äpple och så skall ja slänga det i soptunnan. Ja fattade inte varför han sa det, efter som jag 2 sekunder tidigare sagt att det var ett gammalt skämt och att jag inte brydde mej. Minns inte riktigt vad han gjorde sen, tjejen han varit spydig mot sa iallafall tack. :) Känndes skönt att kunna hjälpa till. Hon loggade ut, ja stod en liten stund, sen kom pandan igen. Skröt om att han skulle få en ny mobil, en touch. Faddade inte varför jag skulle bry mej men tydligen var min mobil inte lika bra. :P
Sen konstaderade han (som huuur många andra som hällst gjort) att jah stavar Eppelskrutt fel. -.-' Hur många gånger skall man behöva förklara att det inte går att skriva Å Ä Ö när man redigerar sej på vissa sidor? Men han verkade inte lyssna mera, men det kanske inte gör något?

Irriterar mej på sånahär pandor! Varför skall de göra så? Ja fattar inte vad som är så kul med att såra andra!?
Jamenar, men stör det inte för jag har hört det så himla många gånger. Men dem andra, dem som ja ser blir upprörda. :s Gillar INTE.
Sen kom ja på att ja skulle kunna filma de hela och ha det som mitt bidrag till vänskapstävlingen. :D Men de var för sent då... Måste föresten komma på något bra tills onsdag. :O
Nu måste ja gå o läsa på prov som vi har imårgon, men ha de bäst sötnosar! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback